23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ekspert om tilbudsboom: Det er ekstremt

Knap en tredjedel af alle dagligvarer blev solgt på tilbud i første kvartal af 2015.

Det viser tal fra analysehuset Nielsen ifølge Metroxpress Aarhus/Vest.

Dagligvaremarkedet har været "i discountmode" de seneste år som følge af finanskrisen, siger Henning Bahr, direktør og ejer hos Retail Institute Scandinavia.

Hos Dansk Supermarked siger pressechef Mads Hvitved Grand, at selv om der tales meget om lokalt producerede varer for tiden, så er det stadig prisen, der er det vigtigste parameter, når kunderne skal vælge, hvilke varer de køber.

Coop vil nu skrue ned for de mange tilbud til fordel for faste lave priser, siger informationsdirektør Jens Juul Nielsen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|